Wednesday, September 2, 2009

Gardin

Her i våres bestilte jeg en ny gardin på creme. Falt fullstendig for denne liftgardinen, kunne rett og slett ikke motstå fristelsen. Så da var det bare å bestille da. Mannen i huset fikk i oppgave å henge den opp! Er den ikke fin?





Er ikke noe til fotograf, skulle vel ha tatt meg ett kurs til min onkel eller søskenbarn som begge er pressefotografer. Synes ikke det er lett å ta fine bilder når man tar mot ett vindu. Kanskje noen har noen tips til meg? Det nederste bildet er tatt uten blitz, mens de andre er med blitz.

Ha fortsatt fin dag, selv om det regner!!!
Berit

3 comments:

MarianneBraathen said...

Neimen, kor artig at du også hadde blogg!! Det vissta eg ikke. Men du må jo få deg det på blogg.no :) Det vart kjempe fint!!

Berit said...

Tusen takk!!! Har jo hatt blogg ei stund, men som du ser så har ikke akkurat vært aktiv! Hvorfor blogg.no? Er de så mye bedre da ;o))))

Rebecca said...

Fin blogg du hadd! :D