Tuesday, April 10, 2007

Bursdagsfeiring

Og bursdagsfeiringen var ennå ikke over. Når bursdagen til eldstemann annet hvert år er i påsken (føles sånn ihvertfall) så trekkes det ut i langdrag. I dag var kompisene fra barnehagen her for å feire storgutten. De fikk pizza, sjokoladekake, masse snacks, sjokolade, brus og godtepose. Godteposen måtte de fiske etter, ut gjennom vinduet med fiskestanga der pappaen sto å hektet på posene! Populært og full suksess!
I går var jeg inne på nettet og handlet! Her på Mo er det lite å finne ut av den stilen jeg har og liker. Dessuten så liker jeg å ha ting og tang som du ikke finner i "alles" hjem. I går var det fra Annas Rom jeg bestilte fra. Hun har jo så mye fint og flott! Har fra før av bestilt i fra Leonorah og Creme de la creme. Prøver å bestille litt hver måned. Har en tendens til å kjøpe litt for mye til telys, noe som egentlig er litt komisk for jeg bruker ikke så mye telys og andre stearinlys, liker bare å pynte med det! Har faktisk en gammel sukkerbitkiste som vi fikk i bryllupsgave som jeg bruker for å lagre lysene i, og den er full av lys i alle farger og ulike former! Har ennå ikke prøvd å legge inn bilder men skal prøve så snart jeg har motet meg opp ( og funnet ut hvordan jeg gjør d)

No comments: