Thursday, April 26, 2007

Litt oppdatering!

I forrige uke fikk jeg varer fra Annas Rom! Gledet meg masse til at jeg skulle få de i hus! Servicen til Anneche er upåklagelig! Jeg hadde bestilt en holder i fil de fer til kaffetrakterposene, men dessverre hadde hun ikke de inne. Men isteden fikk jeg det lille søte smykkeskrinet i glass fra Lisbeth Dahl! Var ikke det snilt? Emaljekrusene skal jeg ha i campinvogna, de var så søte og passer perfekt til å ha en slik plass pga at de ikke kan knuses. Såpa fikk jeg på kjøpet som en overaskelse, koselig!!

Måtte jo også prøve noen av varene fra Durance; husvasken og strykevannet. Til strykevannet måtte jeg jo bare denne flasken fra Lisbeth Dahl. Nydelig er den! I forrige uke så jeg en annonse i lokalavisa et det er en blomsterbutikk som har fått inn disse varene fra Durance, så nå slipper jeg å bestille de på nett!


Har leeeenge hatt lyst på et skap som var tatt å laget med utgangspunkt fra et vindu. Og gjett hva mannen min kom på hva vi hadde i kjelleren! Og vi har to!! Så nå blir det et hjemme og et i spikerteltet!

Er usikker på om vi skal male de hvite eller la de være slik de er. Kanskje et skal være "naturlig" og helt hvitt. Finner vel ut av det skulle jeg tro!

I går var vi på Jektstrand en liten tur. Var innom fjøsen til han som eier landet som caravanplassen er på. Der foergikk det lamming og vi fikk se de nye verdensborgerne, den siste som var kommet til verden når vi var der var bare et par timer gammel. De var så søte, sauerasen er villsau og lammene var nesten mer lik geitekillinger! Vi tok bilder men har ikke lagret de på pc'n ennå men de kommer. Begge guttene er veldig vare for lukter så til å begynne med gikk de begge to å holdt for nesa; skikkelige bygutter!!!

1 comment:

Hulda said...

Så flotte ting du har kjøpt fra Annas Rom! Håper du får en fin søndag. :)