Thursday, April 12, 2007

Hei hei


Prøver å fikse bloggen min slik at de som er innom kan legge igjen en kommentar, men jeg har ikke fått det til, er inne på rette siden for å lagre innstillingen men det er noe som svikter! Blir litt irritert.

Har vært forkjølet i noen dager nå, har vært ganske så tung i brystet men nå tror jeg t jeg er på bedringens vei, må være frisk til i morra da jeg skal på aften( skal jobbe ekstra). Og på lørdagsmorran bærer det utover til Jektstrand i campinvogna, holder jo på med spikerteltet, mannen min var der i går og fikk satt inn vinduene, taket kom på på mandag. Skal ta bilder i helga og legge de ut her over helga.
Må bare vise et bilde jeg tok av stua for ei uke sia; sjekk noe av all snyen som kom i påsken, vi hadde jo det uværet her og natt til lørdag kom det enda mere snø. Jeg hadde vært på nattskift og skulle kjøre hjem noe som tar maks 5 min, og jeg brukte 20 min!!! Er det rart at jeg blir litt "sur" når jeg ser i andre sine blogger som bor langt sør som har blomster stående ute på trappa og det er kommet opp krokuser og andre vårblomster. Det ble litt dårlig bilde, var midt på dagen, skal ta et nå i kveld å legge det inn
da så får jeg se om det blir bedre.

3 comments:

Hulda said...

Hei! Så bra at du fikk det til! Hadde akkurat tenkt å svare deg og si hvordan jeg hadde gjort det for å få fram kommenarfeltet. :) vi snakkes!

Hulda said...

Leste at du også hadde kjøpt hageting på FK, blir vel sikkert noen bilder på bloggen av det også etterhvert, kanskje? :)

Berit said...

Det var så godt å få det til; endelig.
Ha det bra så lenge og takk for at du skrev en kommentar du er jo den første som har skrevet en kommentar i bloggen min!